Startpagina    Help    Zoek    Inloggen    Registreren
+  Stoppen met roken
|-+  STOPPEN MET ROKEN
| |-+  Last Van Ontwenningsverschijnselen
| | |-+  gewichtstoename
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: gewichtstoename  (gelezen 6481 keer)
zoetje0208
Nieuw geregistreerd
*

« Gepost op: 21 augustus 2007 15:44:05 »

Hello allemaal,

Ik doe heel hard mijn best om niet naar een sigaret te grijpen, het is vandaag dag 2 en het lukt maar ik begon net aan iets te denken. Ik heb gehoord dat een deel van de gewichtstoename die men kan verwachten eigen is aan het lichaam en dat je daar niks kan aan doen, is dit zo? Sowieso eet ik niet meer dan mag omdat ik een dieet moet volgen. Zou ik dan een hoge gewichtstoemane moeten verwachten of niet zo spectaculair? Zou iemand mij kunnen helpen?

Groetjes

Ilse

Debels Ilse

[/url]
Elioteke
Zéeeeer intensieve gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 21 augustus 2007 20:46:51 »

Hallo Zoetje, proficiat met je tweede dag! Morgen dag 3 al zeg!

In normale omstandigheden zul je geen hoge gewichtstoename meemaken hoor, je bent al op dieet, al je je daar aan houdt zal er niets dramatisch gebeuren, laat een kilo meer of minder niet je rookstop verknallen, de nadelen en gevolgen die je hebt door te roken zijn zoveel erger.

Volhouden die rookstop en we duimen voor je! XXXElioteke

sanne

« Antwoord #2 Gepost op: 21 augustus 2007 21:47:48 »

Hallo zoetje 0208,

Probeer je gedachten van een sigaret af te houden en zoek afleiding. Als deze dag achter de rug is, begin jij al aan je derde dag. Alle nicotine is dan uit je lichaam.

Wat jouw vraag betreft. Jij volgt een dieet, neem aan onder begeleiding van een diëtiste?Huh?? Dan wordt zeker in de gaten gehouden hoe het verloop bij jou zal zijn.

Stoppen met roken is erg belangrijk dat lukt jou ook, maar je moet er wel volledig voor gaan.

Nee als jij niet gaat snaaien zal ik het noemen, dan kom jij niet spectaculair aan. Wat ik jou wel als tip kan geven. Drink zeker minimaal 2 liter water, echt dat helpt. Sowieso tegen honger, maar ook dat de afvalstoffen sneller je lichaam verlaten.

Overleg met degene die jou steun geeft met jouw dieet. Zij of hij kunnen jou tips geven.

En ga ervoor, haal je bij voorbaat niet van alles in je hoofd. Komt goed neem dat van mij aan. Heb je het zwaar maak dan een nieuw onderwerp bij de nieuwelingen aan. Daar heb je dan een eigen onderwerp en is het makkelijker om jou te steunen.

Lieve groet, sanne

Gestopt op 15 Mei 2006 Cold Turky
Zij die nooit hun mening wijzigen houden meer van zichzelf dan van de waarheid.(Joubert)
zoetje0208
Nieuw geregistreerd
*

« Antwoord #3 Gepost op: 22 augustus 2007 11:09:04 »

Dag 3 voor Ilse,
hoera hehe,

Ik hou het redelijk vol, bedankt voor de tips in verband met de kilo's. Ik wordt begeleidt door een dietiste, dus het zou moeten lukken.
Bedankt allemaal en iedereen nog veel succes.

Groetjes

Ilse

Debels Ilse

[/url]
racerkeagnes
Nieuw geregistreerd
*

« Antwoord #4 Gepost op: 13 december 2007 00:34:50 »

???help!!!
 ik was goed in kilokes verloren!!
en nog zo trots...
ook mijn diabetes is op punt nu....
maar.........ik begin weer kilokes aan te komen en wil het niet....
HEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!
 wie kan me raad geven???
King Nosmo

« Antwoord #5 Gepost op: 04 januari 2008 14:36:01 »

Veel water drinken, groentensap, en wat vaak helpt: zorg dat je steeds soep bij de hand hebt.  Een soep die dik staat van de verse, gemixte tomaten en daardoor een goed gevuld gevoel geeft, maar bijna geen dikmakers bevat: slechts een klein beetje olie om de groenten aan te stoven in het begin, en één bouillonblokje.  Verder een kiloke tomaten, een tweetal ajuinen, een teentje knoflook, peper, zout, kruiden,,.....  Je kan daar zoveel van eten als je wil  Grin

Luc.

Gewoon gestopt op 1 mei 2006 ...

Aileen
Nieuw geregistreerd
*

« Antwoord #6 Gepost op: 03 februari 2010 18:48:48 »

Gewichtstoename, velen zijn er bang voor. Als je niet gaat eten als vervanging van je sigaret kom je tussen de 2 à 3 kilo aan. Dit is gekend bij de gemiddelde mens. Mijn stiefmoeder is er zelfs van afgevallen hahaha. Ding is dat je, je dus niet zo'n zorgen hoeft te maken daarrond. Je stofwisseling gaat trager dus een beetje gewichtstoename is normaal. Maar als je roken door wandelen of dergelijke vervangt (of poetsen ofzo) denk ik dat het echt niet veel erbij is.
bobieke
Recent geregistreerd
**

« Antwoord #7 Gepost op: 11 februari 2010 22:25:40 »

hier 5 kilo erbij, en ik ben diabeet dus zoveeeeeel meer mag/kan ik niet eten, en ik ga 3x per week 1u30 naar de fitness,
en doe voor de rest vrij veel tevoet, dus toch voldoende beweging denk ik.

Maar ze zullen er in de nabije toekomst wel stillekesaan afgaan zeker  Tongue

Mijne mantra : Ik wil stoppen, ik kan stoppen en hopelijk snel erbij ik ben gestopt Cheesy

Kalli

« Antwoord #8 Gepost op: 11 februari 2010 22:28:40 »

Natuurlijk bobieke,

De kilo's gaan er stilaan terug af als je lichaam weer gewoon is om zonder nicotine en al die andere viezigheid te leven.

succes en volhouden op naar die 3de maand
Slaap lekker,
Kalli.

marita
Gebruikers
*

« Antwoord #9 Gepost op: 11 februari 2010 23:11:05 »

Bij mij was er 9 kilo bij op nog geen 5 maanden. Ben nu bij de Weight watchers gestart en op 3 weken 2,2 kg kwijt. Probeer de overbodige kilo's de volgende 5 maanden kwijt te spelen.
Ben nu al benieuwd welk probleem ik dan moet aanpakken ( na het roken en het snoepen  Grin ).
Maar al bij al toch heel blij dat ik niet meer rook hoor Smiley
groetjes
Marita

we zullen doorgaan

bobieke
Recent geregistreerd
**

« Antwoord #10 Gepost op: 20 februari 2010 14:32:55 »

WW is een supergoed systeem, ik ben er een paar jaar 30 allez om eerlijk te zijn 29 kilo mee kwijtgeraakt en ik heb ze tot nu toe niet teruggevonden (behalve die 5 rookkiloos dan  Undecided

veel succes in elk geval

Mijne mantra : Ik wil stoppen, ik kan stoppen en hopelijk snel erbij ik ben gestopt Cheesy

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: