Startpagina    Help    Zoek    Inloggen    Registreren
+  Stoppen met roken
|-+  STOPPEN MET ROKEN
| |-+  Last Van Ontwenningsverschijnselen
| | |-+  Slapeloze nachten
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Slapeloze nachten  (gelezen 11776 keer)
ikzelf
Zeer intensieve gebruiker

« Antwoord #25 Gepost op: 09 januari 2009 02:23:02 »

biep  biep 

bij de derde toon  is het nu  2.09 minuten  , halloooooo kroket  , ik krijg  mijn deel  tuurlijk ook van die  slapeloze  nachten !!

t'was  gisteren ook al van dat  ,  k'ging slapen   een paar kwartier na den twaalven  , dus  k'heb  een uur  wel gezien  ,  dan kwam al  snel   twee en drie  ook  , nja   en k'moest  om  zes uur op  dan heb ik  vier en vijf  ook ma  laten  passeren   .
alsof da nog ni genoeg  is   heb ik alles wat er tusssendoor komt  ook  nog  gezien  Angry    vijf  voor twee  ,,   tien na  half een  enz  .

waar ik  een  heel groot beetje  over moest nadenken  was  dat ik opeens  besefte en constateerde  dat ik  op  tien minuten tijd    zeven of acht keer   kon  inslaap vallen en weer  wakker worden  Huh Huh
ik deed mijn ogen open  en zag  op het klokje   14.31  ,  de volgende keer  staat er  14.33  , zo  gaat dat  door  tot  ik  voor de zoveelste keer   wakker werd  om 14.38  , ik denk  hmmmm    ik heb toch  een tijd geslapen  en  er is maar  1 minuut  voorbijgegaan Huh? Huh Huh Huh.   ik ging er vanuit dat ik  toch  diep  sliep   Embarrassed

allééé   ik kan hier nu nog lang zitten  maar  ga toch maar weer proberen  ,, wheeeeeezeeeeeeeeeeeeeeee 

dacht  ga hier es effe  mijn  vlag zetten  ,  14.19   ,  ik ben hier geweest   Grin

heb dan missh wel een verklaring  voor het  fenomeen  maar  ................................... Grin

bey  bey 

kurieuzeneuze

« Antwoord #26 Gepost op: 13 januari 2009 22:29:03 »

de schuldige, champix champix champix....
Ik leek ook elk kwartier van de nacht te zien, en raar maar waar, ik was zelfs na die slapeloze nachten niet echt moe.
Sinds ik maar 1 pilleke 'smorgens meer neem is het echt wel beter.
ikzelf

« Antwoord #27 Gepost op: 14 januari 2009 00:34:28 »

ja  Grin  raar  maar waar   kuri ,, ik pak geen champix  Grin

heb wel tabex  genomen maar  ben al tijdje   vrij van    tabex   en van  tabak   , Grin

ondertussen  4 dagen zonder koffie  en  nu lijjkt het wel te lukken ,, in   1 trek  naar    6 u 30   Grin

grtjs

kurieuzeneuze

« Antwoord #28 Gepost op: 16 januari 2009 00:27:07 »

maja just, khad da verkeerd voor he
allez goe da ge toch beter geslapen heb.
Maja gij koffie is nie goe voor tslapen gaan he, dommeke.
ikzelf

« Antwoord #29 Gepost op: 16 januari 2009 21:23:21 »

kuri  ,  t's   gewoon heel raar  ,  heb altijd  , al jaren  sloten koffie gezopen   Huh  ( tja  met  sigaretje  )  Huh

wist ik veel dat   de koffie zonder  sigje   zo een impakt zou hebben   Huh

vroeger  had ik daar geen last van   Cool  ,,  of wel  ?   euh   

grtjs 

kurieuzeneuze

« Antwoord #30 Gepost op: 21 januari 2009 10:16:57 »

Ja jong, ge ziet, straks zijde nog van twee verslavingen in enen keer vanaf, goed he  Cheesy
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: