Raar...,op 9 dec is het een maand dat ik zonder ben.
Maar tot vandaag heb ik elke dag al zin gehad om er eentje op te steke.
De drang is er niet meer maar de zin wel.
Is dat iets die blijvend is,of zal ik die zin na een tijdje vergeten
Etienne
Elke dag zin? Ja, dat herinner ik me nog. Maar eerlijk zijn, dat duurt niet lang. Een minuutje? Twee minuten? En dan is de "goesting" over. Het aantal keren dat je zin hebt vermindert, van ongeveer permanent (in het begin) tot enkele keren per dag, en na een tijd is het, zonder dat je het verwacht, gedaan. GEDAAN. Over and out. Ik "voelde" volgende perioden:
dag 1 tot en met 4 : viel wel mee, waarschijnlijk door het opgepepte gevoel. Obama's "yes I can", maar dan op speed

tot en met week 4 : moeilijker. De adrenaline was weg. Het aantal keren "zin" daalde.
Na week vier : de hele tijd de "Aubisque" bergaf. Trappen moest niet, maar wel oppassen om niet uit de bocht te vliegen.

poepsimpel tot maand 3-4 : daar is het >

. "Hoe smaakte het alweer? Nog een keertje proberen? Het kan toch geen kwaad meer. Eén trekje toch niet, ik ben nu ex-roker. " NIET DOEN, dus. De >

>

>

>

>

geven het zéér snel op.
Daarna : "Roken? Wadisdanawèr?"

Nu : Two years, seven months, six days, 19 hours, 47 minutes and 23 seconds without smoking.
28554 cigarettes not smoked, saving
€6.053,87.
Life saved: 14 weeks, 1 day, 3 hours, 30 minutes. Maar dan zal het wel weer regenen.
Luc.