Startpagina    Help    Zoek    Inloggen    Registreren
+  Stoppen met roken
|-+  STOPPEN MET ROKEN
| |-+  Last Van Ontwenningsverschijnselen
| | |-+  Amaai afkicken pffffff
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Amaai afkicken pffffff  (gelezen 3802 keer)
Cindy
Intensieve gebruiker

« Gepost op: 05 september 2012 11:45:38 »

Help,

Hallo ik ben van maandag terug gestopt met roken en ik heb heel veel huilbuien en niets interesseert mij, aan de ene kant weet ik dat dit belachelijk is maar het is echt sterker dan mezelf.
Ik denk eraan om een hulpmiddel bij de apotheek gaan te halen maar weet niet zeker of dat wel goed is.
Ik ben bang dat ik dan daar weer van zal moeten afkicken.
Kan iemand mij raad geven???

Ik ben al eens vijf jaar gestopt geweest en wil hier terug vanaf, ik ben nu terug van januari aan het roken.

Ik zie het even niet zo goed zitten allemaal.......

Geert072
Zéeeeer intensieve gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 05 september 2012 11:55:00 »

Dag Cindy,

Hulpmiddelen hebben voor- en tegenstanders en het is een beetje je eigen beslissing, maar als ik je berichtje lees, zou ik misschien toch iets gaan halen. Bij de apotheek kunnen ze je het best informeren wat bij jou past.
Je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken, toch? En als het kan helpen...
Ik wens je alleszins veel succes!
Groetjes,
Geert.

Cindy
Intensieve gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 05 september 2012 12:02:44 »

Dag Geert,

Dank u wel voor de raad, ik snap het niet goed want de vorige keer heb ik de boek van allen care gelezen en toen ging het vrij goed (niet vanzelf natuurlijk)
Maar nu mag ik de boek 10 keer lezen en ik heb zelfs al andere bij de bib gehaald maar het lukt me van geen kanten.
Ik krijg er zelfs ruzie door hier thuis en dat wil ik echt niet ik en mijn ventje maken nooit ruzie en nu voor die vuile sigs loopt het hier helemaal gespannen. Embarrassed Cry Cry Cry Cry

Lief
Intensieve gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 05 september 2012 13:24:04 »

Dag Cindy,

Ik ben ook  na een lange stopperiode (8 jaar) terug beginnen roken. En meer dan een maand geleden gestopt. Definitief (is toch de bedoeling)
Met hulpmiddelen. Ik gebruik nu nog zuigtabletjes of kauwgom met nicotine (max  2 per dag) Alleszins beter dan een pakje sigaretten he.

Ik denk dat ieder het voor zich moet uitmaken wat het beste werkt. Het enige dat NIET werkt is dat één sigaretje toch roken  Smiley
Misschien werkt Allen Carr geen 2de keer bij jou. Er bestaan nog andere boeken, maar daarvoor moet je op het forum even checken met andere stoppers.
Zoek misschien wat afleiding: sporten, afspreken met vriendinnen, fietstochtje, een goed boek,...

Heel veel moed. ZET DOOR. Je zou er alleen maar spijt van hebben dat deze laatste 2 dagen van huilen voor niets waren. Het wordt beter.

Lief

Kalli
Zéeeeer intensieve gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 06 september 2012 21:17:12 »

Geen ruzie maken, gewoon een andere methode zoeken om te stoppen !!
1 die jullie beiden past.

succes, groetjes,
Kalli

Muze
Recent geregistreerd
**

« Antwoord #5 Gepost op: 28 september 2012 11:01:23 »

cold turkey

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: