Startpagina    Help    Zoek    Inloggen    Registreren
+  Stoppen met roken
|-+  STOPPEN MET ROKEN
| |-+  Last Van Ontwenningsverschijnselen
| | |-+  Nadelen 2de keer stoppen.
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Nadelen 2de keer stoppen.  (gelezen 1883 keer)
Yrsa
Intensieve gebruiker

« Gepost op: 13 augustus 2010 09:27:08 »

Hallo,

Zijn hier mensen die het niet van de eerste stoppoging gehaald hebben?

Ik ben 2 jaar gestopt geweest met roken maar spijtig genoeg zit ik nu alweer een jaar terug aan die rommel.
Ik denk erover om terug te stoppen want ik merk wel degelijk de nadelen van roken en wil me terug voelen zoals in mijn rookvrije periode. 1 nadeel om terug te gaan stoppen... De kilo's. Bij mijn vorige stopperiode ben ik 7 kilo aangekomen. Ik heb me daarbij neergelegd vanaf het begin. Dat hoorde erbij. Nu rook ik terug een jaar en daar is nog geen halve kilo vanaf dus dat je vermagert door te roken is ook bullsh*t  :Smiley

Mijn vraagje nu: Als ik nu opnieuw stop zou ik dan weer bijkomen?? De typische 'stoppen met roken' kilo's bedoel ik dan... niet die van extra te eten  Smiley
Cotonlover
Zéeeeer intensieve gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 13 augustus 2010 17:04:09 »

Hoi Yrsa

Leuk om je hier weer terug te zien!!!

Ik denk dat de meeste van ons meerdere pogingen nodig hadden, hoor. Er zijn er maar weinig die het de eerste keer lukt met stoppen.
En dat het onzin is dat je afvalt door weer te gaan roken, dat is ook gekend.

Er zal niemand je kunnen verzekeren dat je niet gaat aankomen als je weer gaat stoppen. Maar troost je er zijn er nog op dit moment die
gewichtsproblemen ondervinden en elkaar over en weer tips geven om dat tegen te gaan.
Ik zou zeggen er gewoon voor gaan, veel water drinken

en gezonde knabbels nemen tegen te lekkere trek.

Misschien dat andere nog meer tips hebben.

Anders zo denken:

Groetjes

Marja

Kalli
Zéeeeer intensieve gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 13 augustus 2010 17:40:43 »

Hoi Ysra,
Welkom terug op het forum van de rookstoppers.
Niet dadelijk de pessimistische toer opgaan en denken ,...ik ga weer bijkomen Huh
Dat weet ik ook niet , maar je gaat je VEEL beter voelen zonder die stinkstokken en die kilo's, daar werk je toch gewoon later weer aan!!
Succes
groetjes,
Kalli.

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: